Bedrijfsprofiel Promotion Projects B.V.

De huidige organisatie vindt haar oorsprong in een dochteronderneming (1976) van uitgeversgroep Audet. In het begin van de jaren '80 ging Audet zich volledig concentreren op het uitgeversvak en als gevolg hiervan werd Promotion Projects B.V. opgericht, om de organisatie van beurzen voor haar rekening te nemen.

De kracht van Promotion Projects B.V. ligt in het Totaal Management van een beurs, met een specialistisch team dat expertise en service biedt waar en wanneer dat gewenst is ten bate van optimale efficiŽntie.

Kwaliteit, het vitale ingrediŽnt

Vanaf het begin van haar bestaan heeft Promotion Projects B.V. altijd de hoogste servicestandaard gehandhaafd naar alle betrokken partijen: klant, exposant en bezoekers.

De essentiŽle elementen van de bedrijfsfilosofie kenmerken zich door:
  • Het leveren van een hoge standaard
  • Het inleven in de specifieke wensen van de klant en de markt waarin zij actief is
  • Onderhouden van persoonlijk contact met klanten.
  • Inzicht krijgen in de 'business', trends en uitdagingen van de klant
  • Het leren van de taal van de verschillende branches waarin Promotion Projects B.V. betrokken raakt
Consistent beeld

Het handhaven van een hoge standaard resulteert in het marktimago dat Promotion Projects B.V. tegenwoordig geniet. Het behouden van dit positieve imago vereist dagelijkse alertheid en betrokkenheid, hetgeen resulteert in het bewustzijn dat succes mede afhankelijk is van de mensen waarmee samengewerkt wordt.
Promotion Projects B.V. respecteert het belang van excellente werkomstandigheden en investeert daarom in trainingen en persoonlijke ontwikkeling.